Saturday, September 19, 2009

HARI RAYA SUCK THIS YEAR


ketika hati sedang duka lara,hanya aku bisa membuka laptop dan myspace sahaja. ketika aku sedang asik myspace untuk menghilangkan rasa sakit hati dan melupakan apa yg tlah terjadi tadi.. dapat aku lihat benak mata ibu ku yg ngak suka aku dsitu.. lalu ku pergi ke bilik tidur dan hanya bisa menyendiri disini keseorangan.. mmm... kadangkala tpikir dbenak pikiran ku. siapa kah aku sebenarnya ddalam ahli keluarga ini. apakah aku hanya d'anggap PEMBAWA MALANG?? tp kenapa mesti aku d'ambil ketika aku bsama ayah kandung ku. ketika itu aku baru berusia sekitar 5tahun. dlm seusia yg sangat muda. aku hanya bisa menurut segala apa yg dtakdirkan. hinggalah kini aku bertapak d' MALAYSIA bsama ibu kandung ku dan ayah tiri ku. apakah ini takdir ku???

tiada ungkappan SELAMAT HARI RAYA dari mulut ibuku.
sedangkan aku masih menanti dia memanggil ku lalu memeluk dan bkata

ibu:SELAMAT HARI RAYA ALONG
(hanya angan yg bisa ku kecapi)

kini sunyi dan sepi..aku semakin tandus dlm pemikiran,apakah aku harus membenci ibuku sendiri?tp aku x tega melakukan itu. kerna aku sayangkan ibu kuh. diew lah number 1 dhati ku.
ibu,mengapa ini yg kaw lakukan pada anak mu ini?? adakah aku terlalu naif untuk kaw sayangi?tolong ibu.... datang kepadaku dapat lah anak mu ini dengan setulus kasih mu IBU!!

No comments:

Post a Comment