Saturday, September 19, 2009

SELAMAT HARI RAYA SEMUA

HARI RAYA???



hatiku benar-benar terluka, dpagi hari yg mulia ini sahaja aku dkejutkan dengan tengkingan dari ibu dan ayah ku. ada sahaja yg x kena dengan keadaan rumah ini dan sikap aku. ibu kuh mula mengejutkan adik-adik ku dengan nada suara yg kasar bagaikan dia tidak mengerti pagi ini adalah HARI RAYA BG SEMUA UMAT ISLAM. tiba dsitu aku mule tersedar dari di'ulit mimpi2 hayalan kuh.... ku mula memerhatikan mata ibuku.. apa yg bisa aku lihat hanya sudut kebencian untuk ku.. ku bertanya secara plahan, dmanakah ayah tiriku berada. ibu ku hanya bermasam muka pada ku yg membuat pertanyaan itu pergi begitu sahaja.. hanya ku pilu.. apakah harus aku menangis di pagi HARI YG MULIA INI?? aku mula terasa sebak didada kuh.. terbayang akan kegembiraan yg keluarga yg lain menyambut HARI RAYA TAHUN INI. ada sedikit cemburu merasuk dpikiran ku.. kini aku hanya bisa sepi dan sendiri dirumah ini.. hanya aku seorang yg menahan sakit hati. hanya aku dan aku SAHAJA!!

No comments:

Post a Comment