Saturday, October 17, 2009

3hari tanpa henti

MALAM ITU SAYANG
saat aku call kaw and kaw tersedu menangis dlm kesakitan itu. sungguh aku menyesal menyuruh kaw pulang kerumah. siapa lah aku untuk memerintah tp aku hanya menyampaikan pesanan bonda mu. ku pikir kaw xkan apa2 kerna itu lah janji bonda mu pada ku. mlm itu aku menunggu panggilan dari mu.. akhir nya aku hilang sabar dan terus men-dail number fon mu.. aku call kaw dan aku terdengar rintihan kesakitan yg kaw rasai. maafkan aku bie, kerna memaksa kaw kembali keteratap asal mu... kaw d'pukul bkali2 sehingg berdarah kaki mu dan rambut mu d-botakkan. aku bisa merasa kesakitan itu meskipown aku x ada dsana untuk menggantikan tempat mu. bie, tahankan segalanya yahhh.. biar apa pown blaku,aku akan tetap dsamping mu selalu.. hanya kaw dhatiku meski pun telah banyak kali kaw robek hatiku tanpa belas kahsihan.


CINTA MU..
aku adalah aku yg mencintai dirimu..
jiwa ku amat memerlukan cinta mu..
tiada dua atau tiga penggantimu sayang..
hanya kaw seorg yg bertahtah dhatiku selamanya..

I LOVE YOU
bie,memang kaw bukan yg ptama dhatiku..
tp ku berharap biarlah kaw yg terakhir berada dhatiku..

No comments:

Post a Comment