Friday, October 2, 2009

bie,kita ada jodoh kewp?

IM SORRY BIE, :(




hri ini aku keluar tanpa izin drpd bie dulu, sorry yek bie.. beby mmg nak bgtahu tp keadaan tadi mmbuat beby mcm x sempat jep. maafkan beby okeyy. beby tau yg beby tlah wat bie wisau sangat-sangat. sorry bos!! ngak sengaja kok!! ngeeeeeeeeee... bie,aku windu kat kaw!! x sabar plak nak jumpe kaw esok..hehe.. siap lah kaw esok. kna buli habis2 ngan aku.. ngeeeeeeee. jangan marah sayang... esok,aku nak nakal-nakal, geget2 and geli2kan kaw. jangan gelak kuat sgt mcm ari toh tau.. malu aku dbuatnyew.. coz sume org pandang aneh jep.. ngeeee.. pape pown aku tau.. diew org sume jeles ngan kita yg ngah sweet kan kan??


BIE,THANKS ATAS SEGALANYA


bie oh bie kuhhh..
hurmmm,xtau lah kenapa skunk aku tetibe happy sangat ngan kaw. hurm... cam ne lah aku boleh lupekan sume ape yg tlah kaw buat kat aku and pasal betina toh. thanks bg aku semangat n buat aku percaya balek kat kaw tau!! tapi ingat bie, aku xkan maafkan kaw lagi if kaw wat hal ngan aku tau!! lepas nie xda maaf bg mu.. atau pownn sbagai denda nyew kaw kena tindik tetek blah kiri. cedap d'isap olehh ?? ngeeeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment