Monday, October 19, 2009

ya allah tolong kuatkan iman ku


ya allah mohon padamu,tolong kuatkan iman hamba mu ini. buat lah supaya keputusan yg aku buat skunk kekal untuk selamanya dan aku xkan tpedaya dgn pujuk rayu diew lagi. cukup lah dr kecik aku tperlakukan seperti boneka yg boleh d'buat apa sahaja..mmmm.. apa lah salah ku?? apa salah ibuku... kalau takat kaw nak kahwin ngan emak aku coz ada udang d sebalik batu. bek x payah lah doe. aku mmg kecik lagi masa toh. tp aku juga manusia dan punya persaan. sampai bile kaw nak perlakukan aku sperti boneka?? hingga skunk kaw masih perbuat mcm toh kat aku. grrrr...kaw ingat aku binatang ke?? event aku bukan anak kaw,tlg lah hargai aku sebagai anak emak aku. sudah cukup untuk aku. aku tahu. selepas kaw kahwin ngan emak aku. emak aku akan berubah dan lebih menyayangi kaw dan anak2 kaw ngan emak aku. dan apa yg aku jangka semua nya tlah tjadi.. pedihnya hati aku ketika semua itu blaku dlm hidup aku selama 12 tahun.... :(( emak,kenapa emak berbuat begitu pada along?? kalau lah along tau sume nie akan tjadi. aku mmg xnak ikot emak time umo 5 tahun. along lebih rela ikot bapak. biarlah along idop susah dan berlainan agama dengan emak. asalkan along x menderita seperti sekarang.. emak, andai sahaja emak dpt bkahwin dengan lelaki yg baek dan btanggungjawab. aku pasti xkan jadi liar seperti skunk.. :(( along dah lah xmendapat kasih sayang drpada insan yg bnama bapak. sekarang pulakk kurang nya kasih sayang drpada emak.. emak, along rindukan waktu dulu. waktu emak dukung along... emak cium along. dulu kita niaga sama2.. emak slalu wat kueh kegemaran along dan emak sentiasa dsisi along..

OHH EMAK!!

emak,jangan wisau okeyy.. along xkan tpedaya dengan segala rayuan that PUKIMAK!! along akan bpegang teguh dengan jawapan along. semua ini along wat demi emak. semua nya demi kebahagiaan emak.. walaumcm mana pown,emak ttp emak along. dan along xda emak laen.. sumpah along sayang kat emak tp..... :(( segalanya amat perit buat along.. tadi pagi along bukan xmau g skolah emak. tp kaii along x elok lagi pas excident toh. emak pown tau kan.. mcm mana terok nyew sampai tulang peha along patah. tp knp emak nak desak along sume?? dah lah along malu nak masok skolah pakai tongkat!! cukup lah 5 taon along btahan ngan perangan dak2 kat skolah toh. emak ape tau!! bukan emak yg mersa semua itu. nie aku sorang jep yg tabah!! dah lah emak paksa2 sume. emak bantai along gune hanger banyak kali. sampai badan aku berbirat2. emak mmg kejam!! sampai ati emak!1 :(( along , merayu2 tp emak ttp pukul dan pukul along. kalau along 100% sehat. dah lame along g skolah emak. skunk along hanya bisa menahan saket akibat kna bantai ngan emak tadi... tabah aku jalani semua ini..


-selepas SPM nie aku akan pergi jauh dr umah ini,aku xkan balek lagi ke umah. aku xnak ada pape lagi ngan family nie...mmmm :(( berbahagia lah kaw BINATANG dengan emak aku and anak2 kaw.. aku harap kaw kan lebih gembira dengan semua ini. seandainya aku x sayangkan family nie. dah lame aku buat tindakan bodo yg boleh memalukan engkau dan 7 keturan engkau. tp aku masih lagi ada otak. kerna sygnya aku pada emak. aku tahan semua nya dlm2.!!

aku harap,1 hari nanti aku akan dapat kebahagiaan yg selama ini aku impikan..
ya allah,mohon pada mu. berkatilah kehidupan ku dan keluarga ku, restui sekali hubungan aku dengan lelaki yg paling aku sayang iaitu ZULHELMY :)
aminnnnn...

:))

No comments:

Post a Comment