Friday, October 23, 2009

mungkin kah

bie,mungkan satu saat nanti kaw akan tinggalkan aku??
meninggalkan aku dengan tanpa belas kasihan padaa ku??
apakah kaw akan mencampakkan aku ketika kaw bohsan??
adakah ketika itu kaw akan pergi mencari pengganti aku??
atau kaw menghina aku terlebih dahulu dengan segala makian??

-bie,jujur aku katakan bahawa aku dah menyanyangi kaw sedalam hati aku. aku x rela bila ada wanita laen rapat dengan kaw. aku nakkan sepenuh nya hati dan cinta kaw. aku x ingin dmadukan atau d;duakan... aku cintakan kaw bie..sumpah!! hanya kaw yg ada didalam hatiku sekarang ini. tolong jangan seksa aku dengan segala mcm yg ingin kaw lakukan.

-bie,ingatkah kaw ketika kaw susah lari umah ari toh?? aku sanggup keluar umah pagi2 dlm kol 2 pg. semata2 nak temankan kaw. aku x balek umah selama 4 hari sbb nak bersama kaw susah dan senang. aku rasa sgt kejam jika aku biarkan kaw keseorangan ketika itu. itu lah tanda aku cinta pada kaw bie. ingatkah kaw juga pernah ketahuan curang ngan seorg wanita bernama NURUL. mula2 kaw mentidakkan semua itu. apakah perlu aku mempercayai kaw?? ketika itu hati ku remuk sekali. bagaikan dpijak berkali2 dan dludah segala mcm..

-ingatkan apa tjadi malam itu?? aku menyatakan hasrat untuk meninggalkan kaw. aku relakan kaw bersama siapa sahaja yg kaw inginkan. tapi satu yg aku pinta. lepaskan aku dan jangan sesekali mencari aku kembali. tp apa yg kaw lakukan?? kaw merayu pada aku supaya tidak meninggalkan kaw. kaw katakan kaw sayang pada aku. kaw menangis dan ketika itu terdetik hati aku ingin memaafkan kaw tp....... ego ku mula berbicara dan melawan segala kelemahan. dan akhirnya HATI ku menang juga!! lalu ku tepis segala ego kerna bukti cinta nya pada kaw bie. aku memberi kaw peluang kesekian kalinya pada kaw.

-apakah kali ini kaw mengingkarinya lagi?? aku kehilangan kata2. diriku seumpama seorg bisu yg tidak dah berbicara. hati ku pedih sekali. aku mmg cemburu bila kaw berbual bersapa atau dsapa oleh wanita lain!!

No comments:

Post a Comment